Digistamps

Mijn digistamps hebben een resolutie van 300 dpi en zijn als .jpg. Indien gewenst kunnen ze ook als .png geleverd worden. Ook aanpassingen in kleur is mogelijk. Ik kan ze zelfs in een bepaalde copic ciao kleur maken, je hoeft alleen maar dit nummer door te geven dan per mail.

De clearstempels

De clearstempels die ik maak hebben een vaste maat van 10x6 cm en een vaste prijs van 5,95 euro per stuk. Er zijn verschillende vormen met onderling uit te wisselen. Ze zijn in principe unmounted omdat ze niet vanzelf plakken aan je acrylblok maar kunnen vastgemaakt worden met bijv. Tack 'n Peel.
Je kan ze bestellen via de paypal knoppen of je stuurt me een emailtje om per bank te betalen (heeft eigenlijk mijn voorkeur) Levertijd is 5 werkdagen.

woensdag 28 april 2010

Blogcandy



Ter gelegenheid van deze nieuwe blog ga ik een candy weggeven.
Je kan een uniek sheet met clearstempels winnen naar eigen ontwerp, dit kan dus van alles zijn; een zelfgemaakte tekening of een idee dat ik dan voor je uitwerk.
Wat moet je hier voor doen?

1. word volger
2. zet de candy op je blog, liefst in de side-bar
3. vertel hieronder je wensen op stempelgebied en suggesties qua tekst of afbeeldingen

Succes en ik ben benieuwd. Op 1 juni maak ik een winnaar bekend aan de hand van Random Generator

7 opmerkingen:

  1. Hallo Iren,

    Wat een leuke candy is dat een zelfgemaakte digi stempel te winnen. Ben volger geworden en plaats je candy op mijn blog. Ik vind een stempel voor huwelijk van twee mannen en vrouwen erg leuk en die kom je nooit tegen.

    Gr scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welkom in bloggerland leuk je stempels ik word je volger succes met je stempels dag jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik heb je leuke blog gevonden en vind het echt een super toffe candy ga hem dan ook zo in mijn sidebar plaatsen.
    Voor stempel ben ik te vinden voor het fijne krulligere.
    Het mag wat romantisch zijn en ook mijn eigen naam in clearstamp zou geweldig zijn want die vind je nergens (is steeds anders geschreven).

    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Irene,
    Ook ik ga je volger worden en zet hem op mijn sidebar(dit moet ik alleen even aan mijn dochter vragen om dit te doen)Voor een stempel zou ik graag iets willen wat te maken heeft met mijn kleindochter Lotte die namelijk heel bijzonder voor mij is. Zij heeft namelijk een behoorlijke tijd bij ons gewoond. Dus haar eigen clearstamp zou geweldig zijn. Dus vanaf nu ga ik hard duimen.
    Verder zou ik zeggen heel veel succes.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke candy zeg... ik wil ook wel een gokje wagen. Volger ben ik al en zal hem zo op mn sidebar plaatsen. Wensen op het gebied van stempels.. leuke teksten of een stempel van bijv een wolf. Ook stempels voor een condoleance kaart mis ik wel. Verder weet ik het zo even niet.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Irene,

    Ben volop met mijn nieuwe blog aan het knutselen en kom verschillende candy's tegen.
    Natuurlijk wil ik ook wel kans maken op jou candy.
    Een leuke afbeelding van dieren op een motor lijkt me wel wat.

    Greetzzz Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Irene

    Wat leuk dat je een candy weggeeft omdat je pas bent begonnen met dit nieuwe blog!
    Ik ben natuurlijk je volgster geworden en heb je candy in de sidebar van mijn blog geplaatst!
    Mij zou het leuk lijken om een stempel te winnen van een indiaan met een wolf...Ik ben namelijk helemaal weg van indianen en daar kom je er bijna geen van tegen....en het idee van scrapfanaat Peter is ook erg leuk; want je komt idd nooit trouw-stempels tegen die bestemd zijn voor 2 mannen of voor 2 vrouwen.

    Come to visit my blog here

    Dank je wel voor deze kans om te winnen!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen