Digistamps

Mijn digistamps hebben een resolutie van 300 dpi en zijn als .jpg. Indien gewenst kunnen ze ook als .png geleverd worden. Ook aanpassingen in kleur is mogelijk. Ik kan ze zelfs in een bepaalde copic ciao kleur maken, je hoeft alleen maar dit nummer door te geven dan per mail.

De clearstempels

De clearstempels die ik maak hebben een vaste maat van 10x6 cm en een vaste prijs van 5,95 euro per stuk. Er zijn verschillende vormen met onderling uit te wisselen. Ze zijn in principe unmounted omdat ze niet vanzelf plakken aan je acrylblok maar kunnen vastgemaakt worden met bijv. Tack 'n Peel.
Je kan ze bestellen via de paypal knoppen of je stuurt me een emailtje om per bank te betalen (heeft eigenlijk mijn voorkeur) Levertijd is 5 werkdagen.

vrijdag 30 april 2010

Rechthoekige kaders met uitwisselbare teksten

Hallo,

Dit zijn rechthoekige kaders met onderling uitwisselbare teksten.
Deze kan voor mensen die een geregisseerd partnerschap hebben bijvoorbeeld.


 















Ik ben eigenlijk niet zo'n schrijver en daarom zijn mijn berichtjes vaak kort, maar ik hoop dat jullie mijn stempels mooi vinden. En hoop dat jullie nog mee willen doen aan mijn blogcandy. Als jullie nog vragen hebben over de clearstempels of ze op een foto beter willen bekijken dan kan dat uiteraard. En ik moet nog voorbeeldkaarten maken, dat spreekt misschien meer.

Groetjes
Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten