Digistamps

Mijn digistamps hebben een resolutie van 300 dpi en zijn als .jpg. Indien gewenst kunnen ze ook als .png geleverd worden. Ook aanpassingen in kleur is mogelijk. Ik kan ze zelfs in een bepaalde copic ciao kleur maken, je hoeft alleen maar dit nummer door te geven dan per mail.

De clearstempels

De clearstempels die ik maak hebben een vaste maat van 10x6 cm en een vaste prijs van 5,95 euro per stuk. Er zijn verschillende vormen met onderling uit te wisselen. Ze zijn in principe unmounted omdat ze niet vanzelf plakken aan je acrylblok maar kunnen vastgemaakt worden met bijv. Tack 'n Peel.
Je kan ze bestellen via de paypal knoppen of je stuurt me een emailtje om per bank te betalen (heeft eigenlijk mijn voorkeur) Levertijd is 5 werkdagen.

zaterdag 5 juni 2010

winnaar blogcandy

Hallo allemaal,

Ben een tijdje afwezig geweest en ben met allerlei andere technieken aan het knoeien geweest. Ben nu lekker met ecoline inkt in de weer. En daardoor is het maken van de stempels op een laag pitje gekomen (plus dat het maken van een goed negatief nog steeds door een drukkerij gemaakt moet worden waardoor de kosten nog niet terugverdient zijn)
Maar er was nog een blogcandy weg te geven en de winnaar daarvan is:

Katje

Wil je mij een mailtje sturen zodat we je ontwerp kunnen doornemen? Je mag zelf iets bedenken en kan ik het uitwerken. Het formaat kan niet groter zijn dan 6x10 cm.

Groetjes

1 opmerking:

  1. Ohw wat leuk zeg, wie had dat nu gedacht dat ik een keertje wat zou winnen.
    Er leuk en mail je morgenvroeg als dat voor jou oke is, ben net terug van feestje en ben doodop.

    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen